Door: redactie. Zelden trok een artikel zoveel reacties als de berichtgeving over de cadeau-actie van Schiphol. Op 16 februari schreven we dat de luchthaven 47.000 brieven heeft verstuurd met daarin een goedmakertje om de extra overlast vanwege de tijdelijk gesloten Kaagbaan te verzachten. Maar liefst 38 reacties werden onder het stuk achtergelaten. De column van Wilco Hoogeveen deed het stof afgelopen zaterdag nog verder opwaaien. Ook daaronder en op de Facebookpost regende het reacties.
Opvallend was dat veel mensen aangaven in het geheel geen brief te hebben ontvangen. Met name Kudelstaart bleek een witte vlek in het verspreidingsgebied te zijn. Navraag bij Schiphol leert dat er inderdaad iets niet goed is gegaan. “Door een fout in de selectie van de postcodes, hebben de omwonenden van Schiphol in het betreffende postcodegebied geen brief ontvangen. Deze adressen ontvangen deze week alsnog een brief,” aldus een woordvoerder.
Over de aard van de cadeautjes zijn de meningen verdeeld. Waar de ene blij is met een lichtgewicht powerbank of twee flessen wijn, vindt de ander de cadeautjes maar onzin.
8 reacties
hier ook niets ontvangen, vandaar het vele vliegverkeer tegenwoordig
Zevenhoven niks ontvangen maar wel die last worden er gek van
Nog niets ontvangen,
ik op aalsmeerderweg 50 niet gehad ben er blij mee heb ik geen herrie ha.ha
Geen brief hier op mijn huisadres
in Kudelstaart ontvangen, dus…..?
Heb nog niets ontvangen
Nou hier in dorp geen brief gehad
Vandaag zijn de brieven in Kudelstaart bezorgd.