Pompoenenjacht steeds populairder

Met 230 deelnemende kinderen was het zaterdag de drukste pompoenenspeurtocht in de achtjarige geschiedenis van het fenomeen. In de etalages van vijftien winkels verspreid door het centrum waren pompoenen geplaatst. Een plattegrondje als wegwijzer hielp de speurders om de oranje vruchten te vinden.
 
De speurtocht op de laatste zaterdag van de herfstvakantie verwijst naar het steeds populairder wordende Halloween. Vele spookachtig verklede kinderen verzamelden zich bij het kraampje voor de Doopsgezinde kerk om een deelnameformulier op te halen en op zoek te gaan. 
 
Prijzen
Veel van de deelnemers wisten alle pompoenen te vinden. Direct na afloop van de speurtocht werden de prijswinnaars getrokken en gebeld. De prijzen die beschikbaar waren gesteld door de deelnemende winkeliers in Aalsmeer Centrum, konden zaterdagmiddag meteen opgehaald worden. In totaal zijn er 17 prijzen uitgereikt. De hoofdprijs, vier toegangskaartjes voor het Nemo Science museum in Amsterdam, is gewonnen door de 10-jarige Siena Hendriks. 
 
Foto's speurtocht Laurens Niezen, foto winnares Meer Aalsmeer. Zie ook de gallery onder de advertentie van OutletHomeDezign.
 
(advertentie)
 
 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *





banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
flower art museum
historische tuin
adv-Toneel
banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
flower art museum
historische tuin
adv-Toneel