Deze week ging hij open: de Febo, de 'Comfortlane' tankstraat en de lopende band waarop auto's een schoonmaakbeurt krijgen. Loogman presenteert hiermee een revolutionaire manier van service waarbij de automobilist in de watten wordt gelegd.
Waar de meeste tankstations ervoor kiezen om onbemand 'te gaan', laat Loogman juist zien dat het de menselijke maat belangrijk vindt. Opvallend is hoeveel personeel er aanwezig is. Zowel rond het tanken, het schoonmaken als in de winkel waar de Febo snackbar zonder meer de opvallendste plaats inneemt. Allemaal staan ze ten dienste van de klant. Om wachttijden te verminderen maar ook om te zorgen dat het ze aan niets ontbreekt.
De auto kan afgetankt worden zonder dat de bestuurder het voertuig hoeft te verlaten. De medewerker van dienst neemt alle handelingen over. In weer en wind de tank vullen is bij Loogman verleden tijd. De service levert behalve een volle tank ook vele blije gezichten op.

2 reacties
Inderdaad revolutionair. Ik was nog aan het bijkomen van de aankondiging dat er een ééndrank op de markt zou komen om de tweedrank aan te vullen
Toch opvallend dat dit revolutionair genoemd wordt……volgens mij gaat het nu precies zo als het dertig jaar geleden ook ging ????