AalsmeerVandaag geeft wekelijks een podium aan ondernemers die betrokken zijn bij de BusinessClub van FC Aalsmeer. In een kort interview vertellen deze ondernemers wie ze zijn en wat hun motivatie is en geven ze een inkijkje achter de schermen van hun bedrijf. Deze keer is de beurt aan Daniëlle Brons, oprichter en directeur van marketing en communicatiebureau BrandXtension.
Daniëlle is bedrijfskundige met een achtergrond in communicatie, en sinds 2002 directeur/eigenaar van BrandXtension. “In 2019 ben ik samen met mijn man en onze twee kinderen in Aalsmeer komen wonen. We voelen ons hier helemaal thuis. Daarom heb ik vorig jaar ook besloten om het bedrijf naar Aalsmeer te verhuizen. Een fijne bijkomstigheid van die kortere reistijd is dat ik nu wat meer tijd heb voor CrossFit en Hyrox, uiteraard ook hier in Aalsmeer.”
Waardevolle contacten
Over hoe ze in deze branche terecht is gekomen zegt Daniëlle: “Na mijn afstuderen kreeg ik de kans om als productieassistent mee te gaan naar Frankrijk, waar ik events mocht organiseren voor grote reclamebureaus uit Amsterdam en het buitenland tijdens het Cannes Lions Festival. Daar heb ik veel waardevolle contacten opgedaan. Via dat netwerk kreeg ik al snel mijn eerste eigen opdrachten, en zo is BrandXtension ontstaan.”
‘Wij zorgen voor structuur’
BrandXtension onderscheidt zich op gebied van evenementenorganisatie, projectmanagement en productie. Het bedrijf werkt voor merken en organisaties zoals onder andere VGZ, Zeeman, Rijksoverheid en McDonald’s.
“Onze kracht ligt met name in het feit dat wij onze klanten volledig ontzorgen door alle werkzaamheden uit handen te nemen. Op projectbasis werken we vaak tijdelijk mee binnen hun team of marketingafdeling. Wij zorgen voor structuur, overzicht, een strakke planning en het bewaken van deadlines. Daarbij zijn we op de mensen en de teams gericht, we zorgen ervoor dat alles lekker loopt. En als het project eenmaal is afgerond, zorgen wij voor een heldere evaluatie en strategische vervolgadviezen,” aldus Daniëlle die aangeeft dat klanten vooral het enthousiasme en de energie kunnen waarderen, “dat werkt aanstekelijk. We zijn flexibel, denken mee en zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Geen gedoe, gewoon goed geregeld.”
Vorig jaar heeft BrandXtension we met smoothie-events.nl een nieuw label gelanceerd. “Hiermee organiseren we duurzame en gezonde activaties organiseren, vaak met onze populaire smoothiefietsen.”
Sterk in ‘last minute’ verzoeken
De grote uitdaging zijn het kunnen voldoen aan last-minute verzoeken die steeds vaker binnen komen. “Merken en organisaties willen vaak snel kunnen inspelen op actuele ontwikkelingen, en dat vraagt flexibiliteit én ervaring. Gelukkig hebben wij een sterk netwerk, fijne leveranciers en een goed ingespeeld team. Daardoor lukt het ons telkens toch weer om, ook onder tijdsdruk, iets neer te zetten waar we trots op zijn.”
‘We stimuleren graag sport en beweging’
BrandXtension werkte voorheen vooral in en rond Amsterdam, maar inmiddels werkt het bedrijf landelijk. “Nu we in Aalsmeer gevestigd zijn, vinden we het belangrijk om hier ook lokaal ons netwerk op te bouwen. Vooral als het gaat om leveranciers en nieuwe medewerkers. De Businessclub biedt daar mooie kansen voor. Daarnaast vinden we het belangrijk om sport & beweging te stimuleren en waarderen we initiatieven als het maatschappelijke initiatief van de Businessclub werkeninaalsmeer.nl en het weekaatje.nl van FC Aalsmeer. We dragen daar graag ons steentje aan bij.”
BrandXtension B.V.
Zuid-Afrikaweg 16G, Aalsmeer
0297- 764565
info@brandxtension.nl
brandxtension.nl
Ook lid worden van BusinessClub FC Aalsmeer? Meld je hier aan. Houd tevens onze LinkedIn-Pagina in de gaten voor het laatste nieuws.