VHC Jongens denkt mee voor slimme oplossingen

Gijs van Ballegooijen aan het werk (Foto: pr)

AalsmeerVandaag geeft wekelijks een podium aan ondernemers die betrokken zijn bij de BusinessClub van FC Aalsmeer. In een kort interview vertellen deze ondernemers wie ze zijn en wat hun motivatie is en geven ze een inkijkje achter de schermen van hun bedrijf. Deze keer is de beurt aan Gijs van Ballegooien, accountmanager Horeca bij VHC Jongens.

Door Selena Sercan. “VHC Jongens wil de horeca, bedrijfsrestaurants, instellingen en andere grootverbruikers zo optimaal mogelijk ontzorgen, ondersteunen en inspireren om het beste uit hun bedrijf en medewerkers te halen.” Dat is volgens Gijs de missie van het bedrijf.

“Als totaalleverancier kunnen we elk type horecaonderneming beleveren. Van snackbar tot sterrenrestaurant en alles daar tussenin en omheen. Klanten kiezen voor ons vanwege het totaalaanbod. En blijven ons trouw vanwege onze brede service, maatwerk, bestelgemak en persoonlijke aandacht. Niets is ons te veel om het inkoopproces van onze klanten te verbeteren en daarmee de kwaliteit, uitstraling en winstgevendheid van hun horecabedrijf. Dit dragen we uit met ons nieuwe motto: ‘Alles voor een slimme zaak.’”

Gijs werkt werk voor VHC Jongens, gevestigd in Oostzaan en kwam bij dit bedrijf terecht nadat Vijzelaar Horeca Totaal, waar hij voorheen werkte, in 2017 werd overgenomen door VHC Jongens.

Leverancier van kennis
“Wij zien het delen van kennis, opleiden, bijscholen, inspireren en ondersteunen van klanten en hun personeel als een essentiële service. We adviseren horecaondernemers op verschillende gebieden, zoals lokale marktontwikkelingen, nieuwe foodtrends, succesvolle horecaformules, assortimentskeuzes, prijsbeleid, en tijdbesparende gemaksproducten. Ook helpen we bij het samenstellen van menu- en wijnkaarten.”

Daarnaast heeft VHC Jongens een eigen Training & Experience Center waar horecaondernemers en hun personeel terecht kunnen voor trainingen, workshops, de officiële Lavazza barista-opleiding, inspiratiesessies met nieuwe gerechten en SHV-erkende opleidingen. “Een must om succesvol te blijven en personeel aan je zaak te binden,” aldus Gijs.

Persoonlijke aandacht
De klanten hebben altijd direct contact met hun vaste accountmanager, die fungeert als sparringpartner. Gijs: “Door de klant en zijn bedrijf goed te leren kennen, kunnen we meedenken en slimme oplossingen bieden. Een voorbeeld hiervan is het vinden van een alternatief voor de plastic ‘take away’-bakjes, waar sinds kort statiegeld op zit.”

Duurzaam ondernemen
Duurzaamheid heeft een hoge prioriteit in het hele bedrijfsproces. Vanwege milieu en klimaat, maar ook omdat het aanzienlijke kostenbesparingen oplevert. “Al onze bedrijfsgebouwen zijn uitgerust met ledverlichting en er zijn al duizenden zonnepanelen geïnstalleerd. We investeren fors in de modernste, CO2-neutrale koel- en vriesinstallaties, dringen papierverbruik terug door online automatisering, en elektrificeren in rap tempo ons wagenpark.”

Businessclub Aalsmeer
Waarom is een Oostzaans bedrijf  lid van de Businessclub van FC Aalsmeer?  “Wij zijn lid geworden omdat ik, toen ik nog werkzaam was bij Vijzelaar Horeca, regelmatig bij FC Aalsmeer over de vloer kwam. Ondanks dat wij een regionale verdeling van accountmanagers hebben gemaakt, ben ik altijd de contactpersoon gebleven voor FC Aalsmeer vanwege de goede band die we hebben opgebouwd. We zijn o0k sponsor van Ajax en steunen daarnaast vele lokale initiatieven. We vinden het belangrijk dat de jeugd zich goed ontwikkelt, waarbij sport en gezondheid essentiële onderdelen zijn. Toen ons werd gevraagd om lid te worden van de Businessclub van FC Aalsmeer, zagen we direct de toegevoegde waarde ervan. We geloven dat het lidmaatschap van de Businessclub ons zal helpen onze ambities te realiseren en ons in contact zal brengen met andere gelijkgestemde leden.”

VHC Jongens BV
Ambacht 3, 1511 JZ, Oostzaan
075 684 30 55
www.vhcjongensbv.nl

 

Ook lid worden van BusinessClub FC Aalsmeer? Meld je hier aan. Houd tevens onze LinkedIn-Pagina in de gaten voor het laatste nieuws.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *




banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
adv flower art 1
historische tuin
banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
adv flower art 1
historische tuin