AalsmeerVandaag geeft wekelijks een podium aan ondernemers die betrokken zijn bij de BusinessClub van FC Aalsmeer. In een kort interview vertellen deze ondernemers wie ze zijn en wat hun motivatie is en geven ze een inkijkje achter de schermen van hun bedrijf. Vandaag de beurt aan Alyssa de Vries en Irini Lapidakis van marketingbedrijf PSFM
Door: Hans van der Linden. “Merkbeleving creëren tussen merk en mens met bijbehorend koopgedrag, dat is wat wij doen. Altijd met een ontmoeting tussen consument en product, dat werkt!”
Alyssa is Manager recruitment bij PSFM. Zij is pas in 2022 bij PSFM komen werken maar voelt zich al helemaal thuis. Met een achtergrond in de recruitment en uitzendbranche, waaronder grote opdrachtgevers zoals Hollandcasino vormt haar achtergrond een geweldige basis in de uitdaging waar PSFM voor staat.
Irini is Head operations bij PSFM en werkt inmiddels ruim 25 jaar in de branche. Irini geeft aan dat zij veel inspiratie krijgt door de veelzijdigheid van haar werk, de diversiteit in projecten, de geweldige opdrachtgevers, maar ook de ontmoeting met de medewerkers in ‘het veld’.
PSFM, gevestigd op de rand van Aalsmeer aan de Schweitzerlaan 48 in Amstelveen doet 100 procent Fieldmarketing. Dit staat voor alle marketing waar fysieke medewerkers aan te pas komen. Hierbij valt te denken aan promotiewerk en het neerzetten van merkbeleving. In alle gevallen vormen de medewerkers van PSFM de schakel tussen ‘het merk’ en de eindconsument.
PSFM heeft een eigen opleidinginstituut waar medewerkers getraind en de begeleiding krijgen ten aanzien van een specifiek merk of product.
Aantrekkelijke werkgever
PSFM is altijd op zoek naar nieuwe medewerkers voor zowel de ondersteuning als in ‘het veld’. In de ondersteuning vanuit het kantoor in Amstelveen werken circa 40 medewerkers. Voor promotie en merkbeleving kan PSFM terugvallen op circa 200 tot 300 medewerkers, inclusief oproepkrachten.
Voor actuele vacatures zie: psfmwerkt.nl
PSFM kent een informele werksfeer, heeft een platte organisatiestructuur, iedereen binnen de organisatie is toe raderbaar en medewerkers kunnen zelf veel zaken regelen. Daarnaast heeft PSFM goede arbeidsvoorwaarden en last but not least vele A-brands als opdrachtgevers. Hierbij valt te denken aan: Nespresso, Sonos, Samsung en Red Bull.
Alle grote opdrachtgevers hebben een eigen project/accountmanager en de scholing en training voor de specifieke opdrachtgevers of producten worden nauw met de opdrachtgevers bepaald.
Uitdaging en lidmaatschap BusinessClub
Zowel Alyssa als Irini beamen dat een van de grootste uitdagingen waar PSFM dagelijks mee geconfronteerd wordt, het vinden is van de juiste, leukste en enthousiaste medewerkers die binnen ‘het perfecte plaatje’ van PSFM passen. “Met nieuwe medewerkers is het vaak snel schakelen omdat op dit moment ook andere werkgevers met deze krapte in de arbeidsmarkt geconfronteerd worden.”
Irini, zelf woonachtig in Amstelveen geeft aan dat haar zoon bij FC Aalsmeer heeft gevoetbald en dat zij de club ook een warm hart toe draagt. Dit warme hart is overigens niet de enige reden dat PSFM lid van de BusinessClub van FC Aalsmeer is geworden. Regionale samenwerking, de diversiteit van leden en ook het maatschappelijke platform wat op initiatief van de BusinessClub is ontwikkeld met werkeninaalsmeer.nl spreken haar zeer aan.
Contactgegevens PSFM
Schweitzerlaan 48
1187 JD, Amstelveen
W: www.psfm.nl
T: 020-4260300
E: info@psfm.nl
Ook lid worden van BusinessClub FC Aalsmeer? Meld je hier aan. Houd tevens onze LinkedIn-Pagina in de gaten voor het laatste nieuws.