Aandacht en service belangrijk voor ‘Meat This’

Luuk van Delden (r) met Tim Dienaar (Foto Patrick Spaander/Foto De Boer)

Door: Conny Vos. Afgelopen week was het precies een jaar geleden dat de 30-jarige Luuk van Delden de vestiging van ‘Meat This’ op de hoek van de Weteringstraat en Zijdstraat opende. Meat This is een landelijke organisatie. Het eerste filiaal werd zeven jaar geleden geopend in Haarlem. Daar werkte Luuk drie jaar als manager.

Over de locatie van zijn onderneming is Luuk  zeer tevreden. Op de hoek van de Zijdstraat is de winkel goed zichtbaar. Winkelend publiek dat langsloopt en zomergasten die met boten het dorp aandoen weten hem goed te vinden, maar de meeste bestellingen worden toch online gedaan.

Luuk wilde graag iets voor zichzelf beginnen. “Eigenlijk wilde ik in Beverwijk met een franchise onderneming starten, daar had ik onderzoek gedaan, maar de organisatie had haar oog op dit pand laten vallen. Als ik het niet wilde, gingen zij het zelf doen, zeiden ze. Ik moest dus binnen een paar dagen beslissen. Het was een sprong in het diepe, maar ik heb er geen spijt van. Ook heb ik zeven jaar in de sushi gewerkt, maar dat vond ik toch wat te eentonig. Bij Meat This is meer afwisseling.”

Nette koeriers
Op het menu staan onder meer spareribs, kippenbouten, saté en verschillende burgers. De producten komen rauw en ongesneden binnen en worden in de grote keuken bereid en voorgegaard. Bij de Aalsmeerse vestiging zijn 25 medewerkers in dienst. Op een gemiddelde dag werken er vier man in de keuken, twee inpakkers en zes koeriers. Service is heel belangrijk voor Luuk: “We hebben nette koeriers, die de klant aankijken. Ze schuiven het eten niet zonder aandacht naar binnen. En als er wat mis is proberen we dat altijd op te lossen.”

Meat This is zes dagen per week geopend en binnenkort zelfs zeven dagen. Voor Luuk betekent dat keihard werken. “Over het algemeen werk ik in de keuken, maar eigenlijk doe ik alles wat nodig is. Op maandag zijn we dicht. Op dinsdag is mijn rechterhand Tim Dienaar verantwoordelijk.”

Luuk van Delden (Foto Patrick Spaander/Foto De Boer)

Goed opletten
Voor zijn hobby drummen heeft Luuk weinig tijd meer en ook van daten komt niet veel. “Ik ben gek op auto’s en het onderhoud van de bezorgvoertuigen doe ik het liefst zelf.” Het ‘wagenpark’ van Meat This telt vijf scooters, twee auto’s en twee elektrische fietsen. Het openen van een tweede filiaal ziet Luuk nu nog niet zitten. Daarvoor is het nog te vroeg. “We kunnen nog wel ons assortiment uitbreiden, maar hoe meer variatie, hoe meer kans op fouten. Mensen zetten soms een opmerking bij hun bestelling en we maken niet één maar honderd burgers, dus dat betekent goed opletten.”

Voor de organisatie is het fijn als de bestellingen binnenkomen via de eigen website. “Het kan natuurlijk ook via Thuisbezorgd, maar dan moeten we een bedrag aan hen afstaan. Veel mensen zijn zich daar wel bewust van en steunen uit loyaliteit liever de lokale winkelier door rechtstreeks bij ons te bestellen.”

Kortingsactie voor lezers
Op zijn eigen website geeft Luuk bijna wekelijks kortingen en zijn er mooie acties. Speciaal voor de lezers van AalsmeerVandaag heeft hij een kortingsactie. Bij een bezorgde bestelling krijgt de klant 10 procent korting op het gehele assortiment met de code ‘MEAT10’ en bij afhalen 15 procent met de code ‘MEAT15’. Kijk voor meer informatie op de website meatthis.nl/aalsmeer of blijf op de hoogte via hun sociale mediakanalen.

2 reacties

  1. Hele goede kwaliteit, perfecte en vriendelijke aflevering in tijdsblok, via eigen website werkt uitstekend. Service top!

  2. Als wij wat te vieren hebben bestel ik bij MeatThis. Heerlijk eten en geweldig goeie service. Ik ben blij te horen dat de zaak binnenkort elke dag open is

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *





banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
flower art museum
historische tuin
adv-Toneel
banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
flower art museum
historische tuin
adv-Toneel