Door: redactie. Over tien dagen mag dan het WK voetbal beginnen, daar hebben de negen Aalsmeerse en Kudelstaartse basisscholen momenteel geen boodschap aan. Voor hen draait het deze week om maar één ding: het schoolvoetbaltoernooi. Gisteravond werd voor de eerste maal afgetrapt op de velden van RKDES, de Kudelstaartse vereniging die de organisatie voor dit jaar op zich neemt. Het ging er zoals gebruikelijk meteen fanatiek aan toe. Elk deelnemend team hoopt het natuurlijk zo ver mogelijk te schoppen. Twee speelavonden zijn sowieso gegarandeerd maar de ultieme beloning is het bereiken van de finales op vrijdag. AalsmeerVandaag is er in elk geval iedere avond bij voor een foto-, dan wel filmverslag.
(Film Sjors Rijkmans, foto’s Jaap Maars, zie ook de galerij onder de advertentie van Aalsmeer-Centrum)


























































/LJ-de-Vries.png)




