Brand kost twee katten het leven

Zaterdagmiddag rond 14:00 uur werd het in het al drukke dorp nog drukker toen de brandweer met groot materieel op een melding 'woningbrand' afkwam. In een appartement boven de winkels op het Raadhuisplein was brand ontstaan die voor veel rookontwikkeling zorgde.

Aangezien de bewoner niet thuis was, moest de deur door de brandweer worden geforceerd. Na het blussen van de brand werd vastgesteld dat de brand in de keuken was begonnen. Vermoedelijk hebben de twee in huis aanwezige katten het elektrisch fornuis in werking gesteld waarna een tasje vlam heeft gevat. Beide dieren hebben de brand die hierdoor ontstond niet overleefd.

Foto's Arjen Vos

(advertentie)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *





banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
flower art museum
historische tuin
adv-Toneel
banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
flower art museum
historische tuin
adv-Toneel