Nieuwe eigenaresse Primera Poldermeesterplein

(Advertorial) De Primera aan het Poldermeesterplein is al enkele jaren een vertrouwd adres in het winkelgebied in Oost. Toch heeft zich een drastische verandering voorgedaan. De winkel heeft een nieuwe eigenaresse. De oude eigenaar is van zijn pensioen aan het genieten, en klanten worden tegenwoordig verwelkomd door nieuwe eigenaresse Carina Nitschinger.

De Hoofddorpse met een horeca-achtergrond is het winkelavontuur samen met haar echtgenoot aangegaan. Deze laatste zat ‘op de taxi’ tot het door corona slecht ging met de zaken en er een alternatieve inkomstenbron gezocht moest worden. Net toen de overname van het Primera filiaal een feit was, trok de taxi-business weer aan en werd het vooral een winkel-avontuur voor de goedlachse Carina. Echtgenoot weer op de taxi, Carina achter de toonbank. Ben je een winkelier in hart en nieren? “Nee, maar ik ben wel gastvrij in hart en nieren. Dat ben ik gewend vanuit mijn horeca-verleden. De ervaring als winkelier groeit vanzelf.”

Breed assortiment
“Het assortiment is nagenoeg hetzelfde gebleven. We hebben er wel een pasfoto-service aan toegevoegd en in september wordt ook een geldmaat in de winkel geplaatst.” Een blik in de rondte in de winkel leert ons dat klanten voor een breed assortiment aan spullen terecht kunnen in de winkel aan het Poldermeesterplein. Naast rookwaar, zowel traditioneel als elektronisch, treffen we er: kantoorartikelen, agenda’s, kalenders, boeken, tijdschriften, printcartridges en smartphone-accesoires. Daarnaast kun je er ook terecht voor het ophalen (en versturen) van pakketjes, diverse kansspelen en een keur aan cadeaukaarten. Elke ochtend ligt ook de dagelijkse krant klaar. Een boek of tijdschrift dat niet in de winkel ligt, kan desgewenst altijd besteld worden voor klanten. “En rondom speciale dagen zoals kerst en Valentijnsdag is ons assortiment daar ook op afgestemd


Gezellig en sociaal

Voor Carina de sleutel van het filiaal overhandigd kreeg, heeft zij eerst een zestal dagen ‘stage’ gelopen in een vergelijkbaar filiaal in Hoofddorp. Nu, ongeveer twee maanden sinds de heropening van de Primera in Oost, kan zij uit ervaring zeggen dat het publiek hier heel anders is dan in de buurgemeente. “De mensen hier zijn gezellig en sociaal. Meer opgewekt dan in Hoofddorp. Al tijdens de verbouwing en de winkel een kleine week gesloten was, toonden mensen belangstelling voor hetgeen achter de deur gebeurde.”

Primera Carina Aalsmeer, zoals de winkel officieel heet, is geopend van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur en zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Foto’s en tekst: Mariëlle Wegman

 

4 reacties

  1. Wat een onrespectvolle en onbeleefde vrouw is dit zeg! Vorige week bij haar in de winkel geweest voor mijn pakket op te halen. Ik leg mevrouw uit dat ik geen afhaal code heb gekregen van post nl en of ze toch a.u.b. wilt kijken of mijn pakket er niet al ligt. Nou mevrouw wilde absoluut niet helpen, niets! Ik moest het maar zelf gaan uitzoeken. Vervolgens kom ik vandaag weer in de winkel met een afhaalcode die ik zelf heb gevonden in de post nl app en zegt een andere dame Ow deze staat bij ons als onderweg, ik geef aan dat het niet klopt en dat ik hier vorige week ook was en dat mijn pakket echt hier ligt en of ze niet wilt kijken. Nou de lieve jonge dame kijkt en vind mijn pakket. Vervolgens geef ik dit aan bij de eigenaresse dat die dus hier toch ligt en zij weigerde vorige week te kijken. Opeens begint ze uit te flippen nouuuuuuu als dit een eigenaresse is van een zaak sorry hoor, ik heb nog netjes gevraagd of we er rustig over konden praten en nee ik mag oprotten en opdonderen

  2. Wat is deze vrouw totaal ongeschikt om met klanten om te gaan. Klant commanderen en als je er normaal iets van zegt ruzie zoeken en door de volle winkel roepen dan ga je toch ergens anders heen. Hele goede marketing voor je winkel maar stap 1 is toch wel: of je je klant wel of niet aardig vindt, heb respect, wees vriendelijk i.p.v. behandel hem of haar als een hond. Dit is nu meerdere keren gebeurd. Tijd voor een cursus klantvriendelijkheid.

  3. vraag heb pakket postnl ophalen niemand was er stond op vakantie waar is mijn pakket waar naar toe gegaan post nl wist niet van u vakantie !/8 teruggaat naar afzender

  4. Wij zijn heel blij dat er zulke lieve mensen doorgaan met de
    RImera winkel bij ons op het poldermeesterplein. Ze zij heel aardig en geïnteresseerd in de mensen heel behulpzaam super wij wensen ze goede zaken toe

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *





banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
flower art museum
historische tuin
banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
flower art museum
historische tuin