WATERTOREN LAATSTE KEER OPEN DIT JAAR
Aanstaande zondagmiddag (22 december) is de watertoren weer geopend
tussen 13.00 en 17.00 uur voor alle belangstellenden.
Uiteraard kunt u dan ook naar boven om vanaf de bijna 50 meter hoge
trans te genieten van het weidse uitzicht over Aalsmeer en verre omgeving.
Het wordt de laatste openingsmiddag van dit jaar, waarna het jaar afgesloten
kan worden met een groot aantal bezoekers tijdens al de openingsmiddagen
tesamen dit jaar.
Niet alleen werd de watertoren gebruikt om open middagen te organiseren:
ook het project ‘’Horen in de Toren’’ voor de basisschool kinderen uit de regio
kon heel veel enthousiaste kinderen en begeleiders verwelkomen.
Deze activiteit wordt georganiseerd onder auspiciën van Cultuureducatie Amstelland.
Daarnaast trok het escape spel ‘’de Torenwachter’’ van de Turf organisatie
veel liefhebbers, die de puzzel binnen de watertoren moesten gaan oplossen.
Ook kwamen er veel particuliere- en bedrijfsgroepen voor een presentatie en
beklimming van de Aalsmeerse watertoren.
De vrijwilligers van de stichting, die het beheer in handen heeft van de watertoren,
waren tevens gastheer bij Vuur en Licht en de kunstroute.
Op donderdag 2 en vrijdag 3 januari is er een speurtocht binnen de watertoren en
het tegenoverliggende Flower Art Museum. Inschrijven hiervoor kan via de website
van het museum.
Voor verdere informatie: www.aalsmeer-watertoren.nl