Prijsvraag SAWP, win etentje The Beach

De prijsvraag van Stichting Aalsmeer Westeinder Promotie komt ten einde. Maar niet voordat de lezers van AalsmeerVandaag nog één kans krijgen op een mooie prijs.

In het Watersportmagazine van SAWP dat in het voorjaar uitkwam, werd de prijsvraag aangekondigd en iedereen kon op de website van de stichting vragen beantwoorden.

Prijswinnaars
De afgelopen maanden zijn er vier prijzen uitgegaan. De eerste was een Dragon H2O Floatable-zonnebril van Nico-Optiek, gewonnen door Martine Serne. Die prijs werd gevolgd door een overnachting voor maximaal zes personen in een tipitent bij Rekreatiepark Aalsmeer. De gelukkige prijswinnaar hiervan was Jan-Piet Lohmann.

Op 5 september mocht Lisanne Vriend samen met haar partner als VIP-gast naar Vuur en Licht op het Water. Die middag kreeg ze uit handen van de organisator Mike van der Laarse de kaarten uitgereikt, zodat ze eerste rang konden genieten van een mooi Aalsmeers spektakel.

En dan ging er ook nog een dag zeilcursus voor twee personen uit. Evita Fransen mocht bij Zeilschool Aalsmeer (foto boven) een dagje het water op en een leuke ervaring opdoen.

Dinerbonnen The Beach
Voor de laatste keer kunnen lezers meedoen aan de unieke prijsvraag. The Beach stelt de prijs beschikbaar waarmee de prijswinnaar met nog drie anderen een uurtje mag gaan beachvolleyballen en daarna kan genieten van een etentje in het restaurant.

Om de vragen goed te kunnen beantwoorden, moet het watersportmagazine wel goed doorgebladerd worden, want daar zijn de antwoorden te vinden. Vragen als ‘Hoeveel glasaaltjes zet visser Theo Rekelhof jaarlijks uit in de Westeinderplassen?’ moeten beantwoord worden.

De antwoorden kunnen online worden ingestuurd via de website van Stichting Aalsmeer Westeinder Promotie. En de vragen dienen voor zaterdag 14 november beantwoord worden.

Magazine 2016
Stichting Aalsmeer Westeinder Promotie is alweer druk bezig met de voorbereidingen van de '(Aals)meer Zomer Tabloid' die in het voorjaar van 2016 huis aan huis in de regio wordt verspreid. Bij minstens 20.000 huishoudens valt hij op de mat en de oplage wordt vergroot met exemplaren in winkels, horeca, gemeentehuis en op beurzen.

Het is voor alle ondernemers mogelijk om zichzelf te profileren in dit typisch Aalsmeers magazine met een advertentie. Al vanaf € 165 kan er geadverteerd worden. Stuur een mail als u interesse heeft. 

Foto's Arjen Vos

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *




banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
flower art museum
historische tuin
banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
flower art museum
historische tuin