Rabobank opnieuw sponsor Flower Festival

Op 15 en 16 juni vindt de zesde editie plaats van het Aalsmeer Flower Festival, Rabobank Regio Schiphol heeft ook dit jaar haar naam verbonden aan het kleurrijke evenement. Voorzitter van het Flower Festival, Mariska Foppen is blij met de support.

Met deze nieuwe sponsorverbintenis blijft de relatie tussen de Rabobank en het Aalsmeer Flower Festival intact. De bank is vanaf de start betrokken bij het initiatief.

Ron Leegwater, Marketingmedewerker bij Rabobank Regio Schiphol, zegt hierover: “Als bank staan we midden in de sierteeltsector. Toen het bloemencorso wegviel, is het Aalsmeer Flower Festival uiteindelijk enthousiast in het gat gesprongen. Er was weer iets nodig dat laat zien dat Aalsmeer het centrum is van de wereldwijde sierteelt. Dat ondersteunen wij van harte.”

Toparrangeurs
Het Aalsmeer Flower Festival toont het publiek de veelzijdigheid van bloemen en planten. Het verrast bezoekers met hoogwaardige decoratieve toepassingen in kunst, design en food. Festival-voorzitter Mariska Foppen: “Ook dit jaar hebben we arrangeurs van topniveau aangetrokken, die de grenzen van onze verbeelding oprekken. Dat zijn Elize Eveleens en Marloes Joore. Extra leuk vind ik het dat zij zich laten inspireren door onze locaties De Historische Tuin en het Flower Art Museum.

FloriWorld
Op het festival zal ook een doorkijkje gegeven worden naar de nieuwe attractie in de regio waarvoor eind deze maand de eerste paal de grond in gaat: FloriWorld. Een spectaculaire ‘experience’ met hele jaar door bloemen en planten in de hoofdrol.

Foto: Ron Leegwater van de Rabobank en Mariska Foppen van Aalsmeer Flower Festival bij de ondertekening van het nieuwe sponsorcontract. (Foto AFF)

(advertentie)

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *




banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
flower art museum
historische tuin
banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
flower art museum
historische tuin