Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

D-café Masterplan Energie

20 november 2024 |19:30 - 21:30

Op 20 november houdt D66 Haarlemmermeer-Aalsmeer een zogenaamd D-café over het Masterplan Energie van de gemeente Aalsmeer. De bijeenkomst is voor iedere Aalsmeerder en Kudelstaarter en vindt plaats in De Oude Veiling.

Aanvang: vanaf 20 uur, inloop 19.30 uur
De Oude Veiling, eerste verdieping, Marktstraat 19, 1431BD, Aalsmeer

Dit is een openbare bijeenkomst. U bent van harte welkom!

Eind september 2024 is de eerste versie van het Masterplan Energie gepresenteerd en dit najaar start de inspraakprocedure. In dit plan wordt gekeken naar onderwerpen als energiebesparing, duurzame bedrijfsterreinen, mobiliteit, lokale opwekking van energie en koude-warmte netwerken.

Tijd dus om over de inhoud van dit plan en alles wat u verder bezighoudt op het terrein van de energietransitie van gedachten te wisselen met:

  • Willem Kikkert, verantwoordelijk wethouder (D66),
  • Kees Buskermolen, Vliegwielgroep masterplan, Raad van Toezicht Milieufederatie Noord Holland en AB-lid namens Water Natuurlijk in het Hoogheemraadschap van Rijnland,
  • Gerard Jägers, voorzitter D66 Haarlemmermeer-Aalsmeer en voorzitter van Zon op Haarlemmermeer en Energiek IJmond.

Daarnaast is er een vertegenwoordiger van de glastuinbouw aanwezig.

Dorpsdichter Marcel Harting zal de avond afsluiten met een toepasselijk gedicht.

Voor vragen of meer informatie: svvliet67@gmail.com

Gegevens

Datum:
20 november 2024
Tijd:
19:30 - 21:30

Locatie

De Oude Veiling
Marktstraat 19
Aalsmeer, Nederland
+ Google Maps