Welkom spatje regen op tweede dag schoolvoetbal

Jozefschool tegen Oosteinderschool.

Door: redactie. Na een warme start op maandag kregen de spelers de tweede dag van het schoolvoetbal ineens te maken met verkoelende regen. Toch was de nattigheid van boven voor de spelers zeer welkom. De spetters maakten de grasmat een stuk minder stroperig waardoor de potjes sneller en attractiever werden. Voor het publiek was het wellicht een andere beleving maar gewapend met paraplu’s konden de fans toch ook genieten van deze tweede avond. Bijkomend nadeel is dat er vanwege de wat mindere weersomstandigheden meer mensen met de auto naar het sportpark aan de Kudelstaartse Wim Kandreef komen. Het aantal beschikbare parkeerplaatsen bleek lang niet voldoende. Ook voor de komende dagen is dat een puntje van aandacht. De oproep aan spelers en toeschouwers is dan ook zoveel mogelijk met elkaar mee te rijden. Of nog beter: op de fiets te komen.

(Foto’s: Jaap Maars, zie ook de galerij onder de advertentie van handbalvereniging Royal Flora Holland Aalsmeer)

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

 



banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
adv flower art 1
historische tuin
adv zorggroep aelsmeer
adv Roots_logo_type+tagline_red
banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
adv flower art 1
historische tuin
adv zorggroep aelsmeer
adv Roots_logo_type+tagline_red