Schiphol: ‘Doeslief’

Het Bewoners Aanspreekpunt Schiphol (BAS) ontving vorig jaar het hoogste aantal klachten betr. geluidshinder, sinds haar oprichting.

En er verandert niets. 

Dit jaar is het wederom bar, boos en onleefbaar. 

Schiphol en de Overheid… #DOESLIEF

dank je wel, namens de inwoners van Aalsmeer

 

( Met de #DOESLIEF campagne met veel voorbeelden van onaardig gedrag, houdt SIRE Nederland een spiegel voor. 

Zo hoopt SIRE dat mensen zich realiseren dat niemand beter wordt van onaardig gedrag. En dat aardig gedrag loont.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *





banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
flower art museum
historische tuin
adv-Toneel
banner_martinez
adv desiree klein
mjk-advies
LJ-de-Vries
S4H
flower art museum
historische tuin
adv-Toneel